Система управління кризісами на наукоємних підприємствах

Sergey K. Chernov

Анотація


Розглянуті можливості управління кризовими ситуаціями як детальний контроль здатності управління промисловим наукоємним підприємством в особливих умовах. Структуру моделі системи управління кризовими ситуаціями запропоновано на основі трьох рівнів: рівня ресурсів знань, рівня управлінських процесів і організаційного рівня — з метою забезпечення нового механізму управління підприємством, що має справу з кризою.

Ключові слова


криза підприємства; управління кризовими ситуаціями; управління знаннями; система управління кризовими ситуаціями; цикл розвитку кризи

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Vasilenko V. Antykryzove upranlinnia pidpryiemstvom [Anti-crisis Management of Enterprise]. Kyiv, Tsentr uchbovoi literatury Publ., 2005.

Popov R. A. Antikrizisnoie upravlenie [Anti-crisis Management]. Moscow, Vysshaya Shkola Publ., 2003.

Fomin Ya. A. Diagnostika krizisnogo sostoyaniya predpriyatiya [Diagnostics of Enterprise Crisis Conditions]. Moscow , Uniti Publ., 2003

Angela J. Harris Lifeline: Call Centers and Crisis Management, Risk Management, 2000.

Donald Moynihan Learning under uncertainty: Networks in Crisis Management. Public Administration Review, 2008.

Louise K. Comfort Crisis Management in Hindsight: Cognition, Communication, Coordination, Control. Public Administration Review, 2007.

Carole Lalonde Crisis Management and Organizational Development: Towards the Conception of a Learning Model in Crisis Management. Organization Development Journal, 2007, pp.17–29.

Wei-Tsong Wang, Salvatore Belardo Strategic Integration: A Knowledge Management Approach to Crisis Management. Proceedings of the Hawaii International Conference on System Sciences, 2005.




DOI: https://doi.org/10.15589/smi20140105

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.